سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-23
کد خبر: 60523 |
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ |
ارسال به دوستان
پ

قرارداد ترکمنچای شرکت کرمان موتور با مشتریان!

شرکت کرمان موتور در قراردادی عجیب و یک طرفه، حق انصراف را برای مشتریان سلب کرده است و مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

اقتصادسنج | شرکت کرمان موتور در قراردادی عجیب و یک طرفه، حق انصراف را برای مشتریان سلب کرده است و مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

لازم به ذکر است که قرارداد یک طرفه اجباری وجود خارجی ندارد و این امکان باید تا قبل از فاکتور برای مشتریان فراهم شود و سود انصراف هم باید مشخص شده باشد.

شورای رقابت و سازمان حمایت برای یکبار هم شده به موضوع نوشتن قراردادهای تحمیلی خودروسازان ورود کنند. به خصوص در حال حاضر که ظاهرا قیمت خودروهای بازار کاهشی شده است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 7
    1. نویسنده :ناشناس

      کاش یکی از مسئولین پیدا میشد به کارهای شرکت کرمان موتور که سالهاست حق مردم را میخوره وبه هیچ کس هم پاسخگو نیست رسیدگی میکرد شرکتی که در عمل دزد هست

      1. نویسنده :ناشناس

        کرمان موتور= مسئولین
        مسئولین= کرمان موتور

        1. نویسنده :ناشناس

          سلام واقعا بعضی خودرو سازها کشور رو کردن مال پدرشون هیچ قانونی هم سرشون نمی شه تا امثال برخی سیاسیون رشوه خور رو دارن . کرمان موتور خودرو خودشو با شرایط میذاره به تعهداتشان کاری ندارم ولی قانون درست کردن اگه در هر زمان بخواهید تسویه حساب کنید و خودرو رو از رهن در بیارید باید تمام سود رو تاپایان قرداد پرداخت کنید . این مدل قوانین دیکتاتور مآبانه حتی توکشور های آفریقای بد حکومت هم دیده نشده کاش یکی اینا رو تو کتاب ها رکورد ثبت کنه، اینقدر ظلم و بی عدالتی و قلدری ….. وقتی کشور دست این مدل تفکر سرمایه داری می‌افته… شاه رو از کشور بیرون کردند ولی امثال این بیشرفها در کشور هستند.

    1. نویسنده :ناشناس

      باید این شرکت های خودرو سازی رو تخته کنن.
      از ژاپن ویه جای دیگه خودروی مناسب وبا کیفیت بیارن تا اینا درست کنن. به مراتب بهتر از اینه که خودرو بی کیفت بدن قیمت بالا. تازه مصرف سوخت بالایی هم دارن که اونم میفته گردن مردم که چرا اینقدر بنزین مصرف میکنید.

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام
      کرمان موتور قراردادی کاملا یکطرفه وغیر عادلانه تنظیم کرده جالب این است که بعد از پرداخت وجه قرارداد انعقاد میشه نه میتونی پولت را بگیری نه میتونی قراداد امضا نکنی

    1. نویسنده :ناشناس

      سلام
      قراردادی یکطرفه بعد از پرداخت وجه که نه میتونی پولت را پس بگیری نه قرارداد امضا نکنی

    1. نویسنده :ناشناس

      چاقودسته خودشونمیبره