پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 47748 |
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ |
ارسال به دوستان
پ

اطلس به بازار آمد!/ با جدیدترین خودروی سایپا آشنا شوید

اطلس، جدیدترین محصول خانواده سایپا از پلتفرم X200 است که با ایجاد تغییرات محسوس در نمای ظاهری داخلی و بیرونی خودرو و همچنین افزودن تجهیزات و امکانات بیشتر در ۴ تیپ با گیربکس دستی و اتوماتیک به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان و به‌خصوص جوانان و بانوان تولید می‌شود.

اقتصادسنج؛ اطلس، جدیدترین محصول خانواده سایپا از پلتفرم X200 است که با ایجاد تغییرات محسوس در نمای ظاهری داخلی و بیرونی خودرو و همچنین افزودن تجهیزات و امکانات بیشتر در ۴ تیپ با گیربکس دستی و اتوماتیک به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان و به‌خصوص جوانان و بانوان تولید می‌شود.

طراحی تریم داخلی دو رنگ به همراه مولتی‌مدیا ایستاده، سانروف در خانواده تیپ ۲، صندلی با استحکام بالا، موتور پر قدرت‌تر از قبل، روشن شدن خودکار چراغ‌ها نسبت به نور محیط (Auto Light) و ترمز کنترل پایداری ESC، از جمله مزایای جدید این محصول است.

سایپا قصد دارد تا اطلس را در ۲ تیپ و ۴ نسخه S، L، G و E عرضه کند.

تفاوت تیپ‌ها در امکانات رفاهی و ایمنی بوده و مهم‌ترین وجه تمایز ظاهری آن‌ها در متفاوت یا همرنگ بودن رنگ سقف با بدنه و ملحقات رنگی است.

دو تیپ S و G مجهز به گیربکس ۵ سرعته دستی و تیپ‌های L و E مجهز به گیربکس CVT هستند.

اینطور که مشخص است، تفاوت تیپ‌ها در بودن یا نبودن ویژگی‌هایی چون رادار نقطه کور، ۲ تیوتر سیستم صوتی، شیشه‌های دودی عقب، سنسور باران، صندلی برقی ۲ حالته راننده همراه با گرمکن، سانروف، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم کروز کنترل و لیمیت کنترل، GLOBAL CLOSING، تریم داخلی دو رنگ، آنتن کوسه‌ای، آینه‌های جانبی با قابلیت تاشو برقی، مولتی مدیا ۷ اینچی لمسی همراه با دوربین عقب و تریم چرمی صندلی‌ها است.

اطلس به بازار آمد!/ با جدیدترین خودروی سایپا آشنا شوید

اطلس به بازار آمد!/ با جدیدترین خودروی سایپا آشنا شوید

 

 

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید