چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-17
کد خبر: 29185 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ |
ارسال به دوستان
پ

مهمترین تخلف نانوایی‌ها در استان کم فروشی است

مدیرکل غله لرستان روز شنبه – بیست هشت آبان ماه – در جمع خبرنگاران از اتصال بیش از ۹۵ درصد نانوایی‌های استان به کارتخوان هوشمند خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۸۹۲ واحد از هزار و ۹۶۳ واحد نانوایی کارتخوان هوشمند را نصب کرده‌اند.

به گزارش اقتصادسنج، حجت‌اله بیرانوند مدیرکل غله لرستان روز شنبه – بیست هشت آبان ماه – در جمع خبرنگاران از اتصال بیش از ۹۵ درصد نانوایی‌های استان به کارتخوان هوشمند خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۸۹۲ واحد از هزار و ۹۶۳ واحد نانوایی کارتخوان هوشمند را نصب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در هفت ماهه امسال ۱۵ هزار و ۷۸۸ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌های استان انجام شده است ، افزود : این تعداد بازرسی منجر به تشکیل و ارجاع هزار و ۵۵۱ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی شد.

مدیرکل غله لرستان خاطرنشان کرد: به مسدودشدن سهمیه ۹۳ نانوایی استان اشاره و تصریح کرد: همچنین ۲۷ واحد نانوایی نیز پلمب شده است.

بیرانوند با بیان اینکه کمیته ارزیابی و درجه‌بندی بصورت مستمر از کارخانجات آرد بازدید و نظارت می‌کنند، افزود: سهمیه گندم این واحدها بر اساس نظر این کمیته اختصاص پیدا می‌کند.

تخلف نانوایی ها

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان، کم‌فروشی را مهمترین علت تخلف نانوایی‌ها برشمرد و گفت: مشکلات بهداشتی، فروش آرد به شکل خام و گران‌فروشی بیشترین تخلف‌های ثبت شده از سطح نانوایی‌ها بوده است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید